22 Pomysły na prezent dla babci

Niebawem, bowiem za ponad tydzień obchodzą swoje święto nasi dziadkowie. To oni od najmłodszych lat rozpieszczają swoich wnuczków. Pamiętam, jak to zawsze do babci mówiłam mama, zawsze mnie broniła, zawsze dawała słodkości a nawet kasę. Teraz z biegiem lat, widzę jak to moja mama rozpieszcza dzieci mojej siostry. To jest takie słodkie! Dziś więc chciałabym wam przedstawić prezenty dla babci.

Niestety, nie zrobię zestawienia prezentów dla dziadka, ponieważ moi dziadkowie od dawna nie żyją, i było by mi trudno pisać prezenty, które można by podarować, skoro nigdy bym tego nie uczyniła..

1. Kwiaty
Babcie często mają to do siebie, że lubią kwiatki, dlatego uważam że fajnie jest je kupić, szczególnie te doniczkowe z napisem "dla babci"

2. Kosmetyki
Niektóre babcie, w szczególności te starsze, nie często chodzą na "kosmetyczne" zakupy, dlatego warto im kupić jakieś kremy do twarzy, perfumy czy jakąś pomadkę. 

3. "Coś do postawienia"
Fajnym pomysłem jest coś, co można wszędzie postawić by się ładnie prezentowało! Świeczniki, wazony. 


4. Ramka ze zdjęciem
Jeśli masz zdjęcie z innymi wnukami, lub ze swoim rodzeństwem to fajnym pomysłem jest ramka! W końcu jaka babcia by nie chciała zdjęć własnych wnuków?

5. Bluzka
Jeśli znacie gust waszej babci, warto kupić jej jakąś nową bluzkę.  Najlepiej jednak kupić w takim sklepie, by można było ewentualnie zwrócić, lub wymienić na inny rozmiar

6.  Kubek
To chyba najszybsza opcja, ale jeśli jeszcze nie dałaś swojej babci kubka z dedykacją, to czemu nie?

7. Poduszka - jasiek
Dwie ozdobne poduszki, lub poduszka z dedykacją to równie dobra opcja - w końcu zarówno praktyczne jak i wygodne. 


8. Koc, ręcznik, poszewka na pościel
Koc czy pościel najlepiej pod kolor pokoju, ale jak kto woli! 

9. Etui na okulary
Z grawerem czy też bez, jeśli ma okulary to z pewnością wykorzysta. 

10. Portfel
W końcu nie powinno się samemu sobie kupować portfela, dlatego to świetny pomysł na prezent, jeśli portfel waszej babci jest już zniszczony.

11. Torebka
Moja babcia lubi gdy torebka jest średniej wielkości, ale przede wszystkim by było w niej więcej przegródek, więc warto spojrzeć pod tym kontem.

12. Torcik
W ten dzień fajnie jest wybrać się rodzinką do babci i wspólnie zjeść torcik, który się kupiło babci.

13. Laczki
Muszą być wygodne, jeśli jednak wasza babcia ma problemy z nogami, pamiętajcie by były trochę większe by nie uwierały.

14. Bombonierka
W końcu każdemu należy się trochę słodkości.

15. Kasetka na leki
Jeśli wasza babcia musi przyjmować wiele leków, to fajny pomysłem jest kasetka podzielona na dni tygodnia i na pory dnia.

16. Termofor
By wieczorem było ciepło, chociażby w stopki

17. Rękawice, fartuszek, chusteczka na głowę

18. Aparat do mierzenia ciśnienia
W trosce o zdrowie naszej babci, jeśli nie ma aparatu to w sam raz na prezent. 

19. Biżuteria
Pierścionki, naszyjnik, bransoletka - jest w czym wybierać.

20. Obrus lub cerata
Obowiązkowo by pasowały pod kolory przeważające w kuchni, czy też pokoju.

21. Książka, krzyżówki do rozwiązywania

22. Kalendarz książkowy.
 ~ OD DZIECKA
Laurki, ręcznie robione kwiatki z bibuły, słoiczek z ciepłymi słowami, babeczki własnej roboty.

Według mnie jest to całkiem sporo pomysłów, które są jak najbardziej uniwersalne. Część z nich już podarowałam swojej babci, i były zadowolone, więc myślę że i wasze babcie będą cieszyły się z prezentów. Pamiętajcie jednak, że najważniejsza jest pamięć i wasza obecność. Tego nie zastąpi żaden, nawet najdroższy i najlepszy prezent. 

Dopisalibyście jeszcze jakieś pomysły do mojej listy? Myśleliście już nad prezentami na dzień babci i dziadka?

Komentarze

  1. Bardzo fajne pomysły na prezenty, uwielbiam spersonalizowane drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku robię sama tort dla babci. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już niestety nie mam dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dużą dawkę inspiracji! Musimy poszukać czegoś dla dziadków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za inspiracje, teraz wiem co kupie dziadkom!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i praktyczne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie od zawsze najlepszym prezentem dla babci były zdjęcia w ciekawej formie albo właśnie coś do postawienia, np kwiaty w ciekawym wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tych propozycji :D na pewno każdy znajdzie coś dla swojej Babci

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno któryś z pomysłów powinnam zrealizować w tym roku. :) Może ramka ze zdjęciem?

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas fotoksiążka i laurki od wnuków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne propozycje my stawiamy na laurkę i książkę ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torcik, kosmetyki, kwiaty to bardzo fajne prezenty. :) Fajnie też samemu coś upiec. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, pięknie zaczęłaś ten wpis.
    Ja jestem przede wszystkim za kwiatami dla mojej babci. Uwielbia je i zawsze cieszy się z nowego podopiecznego, dlatego myślę, że, jak napisałaś, taki nowy zielony przyjaciel z doniczką "Dla Babci" to świetny pomysł. Torcik także mi się podoba i myślę, że to także naprawdę porządna idea, jeśli chodzi o ten dzień; specjalne dla babci, jakiś wyjątkowy, który oddawałby to, co Ona lubi najbardziej :) Piękny wpis! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły. Dzięki Tobie mam wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przedstawionych przez Ciebie propozycji poduszka jest najlepszym pomysłem wg mnie "_

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam mała zawsze dawałam babci laurkę i kwiatka. Potem przyszedł czas na jakieś większe bukiety, słodycze. Była też ramka z naszym wspólnym zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. my babci kwiatka damy w doniczce ładnego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Bardzo fajne i oryginalne pomysły na prezent :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne pomysły i część z nich bardzo praktyczna. Moje babcie lubiły w szczególności zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam jedynie babcię, natomiast jest na tyle chora, że prezenty raczej nie wchodzą w grę, a jedynie obecność.
    Tak czy siak zestawienie bardzo fajne i uniwersalne. ;)

    Pozdrawiam i zostaję u Ciebie na dłużej! ;)
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele prezentów jest takich uniwersalnych, ale takie są czasami najlepsze :) Ja dziadkowi kupuję zwykle książki o zwierzętach, bo mógłby je czytać i czytać, uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają Twoje pomysły na prezenty :) Fajnie, że te propozycje są tak różnorodne. Ja niestety nie mam już Babci, ale te prezenty są na tyle uniwersalne, że kiedyś na pewno przyda mi się takie zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię robić personalizowane prezenty ;) W tym roku jeszcze nie postanowiłam co babci sprawię, więc chyba muszę się pospieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły na prezenty! :) Naprawdę super. Ja nie bardzo mogę robić mojej babci prezenty (mieszka w Niemczech i rzadko się widujemy) ale czasem coś jej wysyłam :) Wydaje mi się że prosta rozmowa, uwaga i "kocham cię" to najlepsze prezenty :) Jednak w tym szczególnym dniu warto dać też babciom i dziadkom coś, co będzie o nas przypominać, zarazem coś co dziadkowie chcieliby dostać :) Nawet jeżeli ktoś mówi "ja nic nie chcę, nie potrzebuje, wszystko mam" to i tak miło jest coś dostać racja? :D tak więc super propozycje, ja jeszcze myślę nad prezentami :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mojej babci podaruje kubek, termofor i do tego ramke ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysły na prezent ja w tym roku podarowałam babci perfumy a dziadkowi jeszcze nic nie kupiłam chociaż mam jeszcze chwilę czasu na zakup

    OdpowiedzUsuń
  28. A my w tym roku kubki ze zdjęciem :) fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysły! Ja lubię dawać takie praktyczne prezenty :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne pomysły, też mi takie chodziły po głowie :). Ostatecznie były kwiaty i kubek z napisem "Jej Wysokość Babcia - najwspanialsza babcia" ;) Warto pamiętać o takich upominkach. Cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  31. Babcie są wyjątkowe, możliwość obdarowania ich prezentami jest cudowna :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze staram się odwiedzać swoich czytelników.
Klikając w reklamę przyczyniasz się do wsparcia schroniska- 40% tego co zostanie zebrane przeznaczam na schronisko.

Copyright © Shikatemeku.pl